دستگیری مرد مامورنما در شهرک شهید رجایی مشهد واژگونی وانت در دزفول ۷ زن کارگر را مصدوم کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زلزله در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال
سرخط خبرها

هنرنمایی یک کدبانو با استفاده از کتاب «سفره آرایی، میوه آرایی و تزیینات پانیذ»

  • کد خبر: ۵۰۲۹۰
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
هنرنمایی یک کدبانو با استفاده از کتاب «سفره آرایی، میوه آرایی و تزیینات پانیذ»
در کتاب «سفره آرایی، میوه آرایی و تزیینات پانیذ»، سمیرا جنت دوست شما را با دنیای جدیدی از هنر آشنا کرده و به شما کمک می‌کند با ساده‌ترین وسایل موجود در خانه و بدون نیاز به هیچ ابزار خاص، زیبایی ویژه‌ای به میهمانی‌های خود ببخشید.
به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها به همان اندازه که غذاخوردن و سیرشدن اهمیت دارد، چه چیز خوردن و چگونه خوردن هم مهم است. بخشی از این اتفاق به دستپخت خوب یک کدبانو و بخش دیگرش هم به چگونگی ارائه غذا برمی گردد، هنری که ما از آن به سفره آرایی یاد می‌کنیم و داشتنش برای هرکدبانوی ایرانی ضرورت دارد. از این رو، امروز می‌خواهیم به شما یک کتاب خوب و مرجع در این زمینه معرفی کنیم: «سفره آرایی، میوه آرایی و تزیینات پانیذ»، نوشته سمیرا جنت دوست.
 
اشتباه نکنید. سفره آرایی هنری تجملاتی و پرهزینه نیست. گاه با استفاده از موادی بسیار ساده و در دسترس، می‌توان به یک غذای ساده چنان رنگ و لعابی داد که غذایی گران قیمت و رستورانی به نظر بیاید. مؤلف کتاب معتقد است: «اگر خانم‌ها می‌خواهند زندگی موفقی داشته باشند، باید آن را از سفره غذای خانه شان شروع کنند»، زیرا نشان دهنده میزان علاقه و عشق آن‌ها به کسانی است که غذا را برای آن‌ها آماده کرده اند.
 
سمیرا جنت دوست دانش آموخته رشته صنایع غذایی است، سرآشپز تبریزی که سازمان جهانی غذا به او «بانوی اول آشپزی ایران» لقب داده است و کتابش دایرةالمعارف و مرجعی در زمینه سفره آرایی، میوه آرایی و تزیینات غذا محسوب می‌شود.
مهم‌ترین ویژگی این کتاب این است که رویکرد و نگاهی خلاقانه و مبتنی برشگرد‌های هنرمندانه دارد و می‌کوشد توجه ما را به نکات و ابزار‌های ساده‌ای جلب کند که معمولا به دلیل دم دستی بودن، آن‌ها را نادیده می‌گیریم. کتاب به ۲ زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است و در کنار استفاده از روش‌های نوین آموزشی در این حوزه، از تصاویر بزرگ و باکیفیت هم به تناسب بهره گرفته است و ما با مطالعه آن از چگونگی سرو غذا گرفته تا انتخاب کارت دعوت برای میهمان و هر آنچه به این حوزه مربوط می‌شود آشنا می‌شویم.

سفره آرایی، میوه آرایی و تزیینات پانیذ
نویسنده: سمیرا جنت دوست | تعداد صفحات: ۳۵۰
نشر: پانیذ مهر ایرانیان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->